Sihirbazlar: Bırakın sizi onlar yönlendirsin!

Kurulum Sihirbazı ile firma, dönem, ambar, kullanıcı ve terminal tanımlarınızı, seçeceğiniz kurulum adımı ile başlayarak kolayca oluşturabilirsiniz.

Kart Oluşturma Sihirbazı ile melzemelerinizi, müşteri ve tedarikçi kayıtlarınızı istediğiniz özelliklere uygun olarak oluşturabilirsiniz. Sihirbaz, size malzeme ve cari hesap için girmeniz gereken temel bilgileri adım adım göstererek hata yapmanızı engeller.

Alternatifli Ana Menü
GO PLUS'ın yepyeni ana menüsünden tüm fonksiyonlara erişim, tek ekrandan ve çok kolay. Alternatifli erişim ağaçlarından dilediğinizle çalışabilirsiniz.

Farklı Tema Kullanımı
Her gün aynı ekranlarda çalışmaktan sıkldınız mı? GO PLUS içindeki temalardan biri ile görünümü hemen değiştirebilirsiniz.
GO 3
EN KOLAY, EN PRATİK
Uygulama yazılımları pazarının lideri Logo Business Solutions'dan hayatınızı kolaylaştıracak "İş Uygulaması"
Dünyanın 30'dan fazla ülkesine yazılım ihracatı gerçekleştiren, Türkiye'de 170 bin firmada 1 milyonun üzerinde kullanıcı ile "Türkiye uygulama yazılımları lideri" Logo Business Solutions'dan Türkiye koşullarına "En" uygun "İş Uygulaması": GO PLUS
YÖNETİCİ KONSOLU
GO PLUS'ın Yönetici Konsolu, firmanız ile ilgili genel durumu ekranınıza getiriyor. Kasanızda ne kadar paranız var? Ne kadar ödeme yapacaksınız? En çok sattığınız ürünler neler? En çok kime satış yaptınız? Artık Yönetici Konsolü sayesinde, rapor almadan tüm bilgileri görebilirsiniz.

EN HIZLI


GO PLUS ile İşlemler Çok Hızlı!

Kart ve Fiş Listelerinden İşlem Kaydetme ve Raporlama

GO PLUS size kart ve fiş listelerinden işlem yapma imkanı tanıyor. Bu sayede; müşteri listesi üzerinden doğrudan ilgili kaydın üstüne gelip o müşteriye fatura kesebilir ya da tahsilat yapabilirsiniz. GO PLUS ile, cari hesap ve malzeme listeleri üzerinden, raporlara ulaşım olanağı bularak tek ekranda birçok işlemi yapabilirsiniz.
GO PLUS WEB MASTER
Alış Faturasından Satış Faturası Oluşturma
Satınalma yaptınız ve gelen faturayı doğrudan o müşteriye faturalamanız gerektiğinde GO PLUS işinizi kolaylaştırır ve size alım faturanız üzerinden satış faturası oluşturma olanağı tanır.

Sık Kullanılan Kayıtlar ile Hızlı ve Hatasız Veri Girişi
Sürekli aynı işlemleri tekrar tekrar yapmayın. GO PLUS ile sık kullandığınız kayıtları bir şablon şeklinde saklayabilirsiniz. Örneğin; sürekli kestiğiniz bir faturayı bu şablonları kullanarak kısa zamanda ve hatasız şekilde kaydedebilirsiniz.

Otomatik Kayıt Ekleme
Seri çalışmak ve bir sürü faturayı aynı anda kesmek istiyorsunuz. GO PLUS ekleyeceğiniz yeni faturayı otomatik olarak getirir.

Arayüz Uyarlama
Herhangi bir programlama dili bilmeden, iş yapış şeklinize uyum sağlayan ekranları GO PLUS ile kolaylıkla tasarlayabilirsiniz. Kartlara yeni alanlar ekleyebilir, bu alanlarla listelerde arama yapabilirsiniz.

O Size Uyum Sağlar
Liste ve fişlerde kolon gizle/göster seçeneği ile sadece kullanmak istediğiniz kolonları seçip GO PLUS'ı ihtiyaçlarınıza göre kullanabilirsiniz.
GO PLUS Webmaster ile 5 dakikada GO PLUS ile tam entegre çalışan kurumsal web sayfanızı ücretsiz olarak oluşturabilirsiniz.GO PLUS'ın standart bir fonksiyonu olan GO Plus Webmaster, uygulamada kayıtlı firma tanımlarınızı, ürün bilgilerinizi ve finansal tablolarınızı hazırlayacağınız web sitesine aktarmanızı sağlar. Hazır web tasarımlarından birini seçerek oluşturacağınız web sitenize firmanız ile ilgili bilgileri, duyurularınızı, kampanyalarınızı ve referanslarınızı yerleşitrebilir, web dünyasında yerinizi kolaylıkla alabilirsiniz. İsterseniz sitenizin içeriğini genişletebilir, sitenizi bir portala da dönüştürebilirsiniz. GO PLUS Webmaster ile içerisinde yer alacağınız modern çağın e-ticaret ağı www.diyalogo.com un birçok avantajından yararlanabilir ve işlerinizi genişletebilirsiniz.

Firmaların, teknolojinin ve internetin gücünü kullanarak işlerini büyütmelerini ve küresel rekabet avantajlarını artırmalarını hedefleyen Diyalogo.com üzerinden sağlanan olanaklar sayesinde arama motorlarında üst sıralarda yer alabilir ve bu sayede firmanıza kolayca ulaşılmasını sağlayabilirsiniz. Aynı zamanda firmanızın yerini ve adresini harita üzerinde işaretlemek de mümkün. Web sitenize ürün ekleme özelliği sayesinde daha çok alıcıya kolayca ulaşabilirsiniz.

GO PLUS WEB Firma dışındasınız ama GO PLUS'ın raporlarına web'den ulaşmak istiyorsunuz. GO PLUS Web size hizmete hazır. GO PLUS'a web'den erişin, ister raporlarınızı izleyin, ister sipariş kaydedin.



     ÇOK AKILLI


Herşeyi ile Yepyeni!

Hatırlatır, İzler, Raporlar
GO PLUS'ın size sunduğu benzersiz özellikleri kullanarak, verilerinizi hızlı ve güvenli bir şekilde girebilir, işlerinizi planlayabilir, hatırlatıcıyı kullanarak ödemelerinizi ve randevularınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Görev Zamanlayıcı
GO PLUS ile zaman ayarlı görevler tanımlayabilir, bunların gerçekleşme durumlarını izleyebilirsiniz. Örneğin; her akşam belirli verilerinizi belirli bir şubenizden merkeze aktarmanız gerekiyorsa, bunu GO PLUS'a tanımlayarak, istediğiniz saatte aktarımı gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca LOGO kullanıcısı olarak üye olabileceğiniz www.mylogo.com.tr portalında yer alan mali takvim, vergi günleri ve resmi tatil günlerini GO PLUS size hatırlatacaktır. Web sitesine girip, günlerinizi rahatlıkla planlayabilirsiniz.
EN UYUMLU
MS Windows ile Tam Uyumlu GO PLUS;

  • Aldığınız raporları doğrudan ilgili kişiye e-posta ile göndermenize
  • Multi tasking özelliği ile aynı anda birden fazla işi yapabilmenize
  • Microsoft tabanlı ağlar üzerinde sorunsuz çalışmanıza
  • Grafik kullanıcı arayüzü ile hızlı ve kolay kullanmanıza imkan sağlar.

İlişkisel Veri Tabanı ve Tümleşik Yapı
GO PLUS Microsoft SQL Server ilişkisel veri tabanı sayesinde, verilerin güvenliğini en üst seviyede sağlamaktadır. GO PLUS ile güvenle çalışabilirsiniz.

MS Excel ile Veri Alışverişi
GO PLUS size MS Excel ile veri alışverişi yapma imkanı sağlar. Örneğin; tedarikçiniz fiyat listesini MS Excel'de mi gönderiyor? Siz de MS Excel'den GO PLUS'a kolayca aktarabilirsiniz.
STOK

GO PLUS ile anlık stoklarınızı, stok değer ve seviyelerinizi izleyerek yönetebilir, envanter maliyetlerinizi kontrol edebilirsiniz. Ürünlerinizin fotoğraflarını malzeme kartına ekleyebilir, ürün ile istediğiniz birimleri eşleştirebilir, her birine sınırsız sayıda barkod atayabilirsiniz.

Maliyetlendirme işlemlerinizi ortalama, ağırlıklı ortalama, LIFO, FIFO ya da dönemsel ortalama değerleme yöntemlerinden istediğinizi kullanarak yapabilirsiniz. ürünleri seri ve lot numaraları ile izleyebilirsiniz. Malzemelere uygulanan ÖTV ve telekomünikasyon hizmetlerinde geçerli olan özel iletişim vergisi için geçerli olacak ek vergleri özellikleri ile tanımlayarak fiş ve faturalarınızda uygulayabilirsiniz.
GENEL ÖZELLİKLER
SATINALMA ve SATIŞ

GO PLUS ile bir siparişi sisteme girdiğinizde, sipariş ve teslimat için gerekli evrakların oluşturulmasından, malın faturalandırılmasına ve zamanında teslimat yapılmasına kadar tüm satış ve sevkiyat sürecini kontrol edebilirsiniz.

Aldığınız sipariş miktarı elinizde bulunan miktardan fazla ise, otomatik karşı sipariş oluşturabilirsiniz.
Satış koşullarınızı gerek sipariş, irsaliye ve fatura geneli için, gerekse bu belgelerde yer alan her malzeme için ayrı ayrı uygulayabilirsiniz.
Ürün ve Müşteri bazında istediğiniz sayıda ve istediğiniz para birimi üzerinden satış fiyatı tanımlayabilir, bu fiyatın hangi koşullarda geçerli olacağını parametrelerle belirleyebilirsiniz. Ayrıca mabar bazında fiyat tanımlayabilirsiniz.
Satış fiyatlarını her malzeme/hizmet için tek tek ya da liste halinde oluşturabilir ve hangi tarihler arasında geçerli olacağını belirleyebilirsiniz. Satış fiyatlarınızı toplu olarak güncelleyebilirsiniz.
Satıcı bazında satış hedeflerini belirleyebilir, satış performans ölçümünü sağlayabilirsiniz.

GO PLUS ile satınalma işlemlerinizi, sipariş aşamasından, malın teslim alınmasına ve fatura girişine kadar tüm aşamaları ile kontrol edebilirsiniz. Güncel ödemeleriniz gibi bilgilere hızlı şekilde erişebilir, aldığınız fiyat, indirim ve ödeme koşulları ile bu fiyat ve indirimlerin geçerlilik süreleri ile ilgili maliyetlerini de takip edebilirsiniz.
FİNANS

GO PLUS Finans, alıcı ve satıcı cari hesaplarının, bankanın, kredi kartlarının, çek ve senetlerin takibini ve kasa işlemlerini kapsar, nakit akışınızı yönetir. Ödeme ve tahsilat planı tanımları ise her tür ihtiyacınıza cevap verecek şekilde esnektir. Belirlenen limit ve kurallar çerçevesinde risk takibinizin yapılmasını sağlar.

Bankalardaki ticari ve kredi hesaplarınızı, hesap türü seçerek kaydedebilir, bu hesaplara ait hareketleri yerel para birimi yanında dövizli olarak da izleyebilirsiniz. Kredi kartları ile ilgili banka hesaplarını tanımlayabilir, ilgili komisyonları girerek geri ödeme planları oluşturabilirsiniz. Kredi kartları ile yaptığınız satışlarda ilgili bankadan gelecek ödemeleri izleyebilirsiniz. GO PLUS'ın banka kredi takip özelliği, bankalardan aldığınız ticari kredileri etkin biçimde izlemenizi sağlar. Bu özellik ile hem teminat karşılığında, hemde teminatsız olarak aldığınız nakdi kredilerin takibini yapabilirsiniz. Kredi geri ödemesi, bakiye ve kalan borç durumunuzu her an güncel olarak görebilir, kredilerinizin geri ödemelerini planlayarak nakit akışınızı takip edebilirsiniz.
Kasalar üzerinden cari hesap, banka, çek/senet, personel işlemi kaydedebilir, kasa raporlarını periyot seçerek alabilirsiniz.
GENEL MUHASEBE

GO PLUS size mevzuat gereklerine tam uyumlu çalışma olanağı sağlar. Standart hesap planı otomatik olarak oluşur. Hiyerarşik yapıya sahip hesap planı ile ana hesap altında yer alacak alt hesapları esnek bir yapıda istediğiniz bir şekilde tanımlayabilirsiniz. Muhasebeleştirme ile de diğer program bölümlerinde yaptığınız işlemler için muhasebede oluşması gereken fişlerin otomatik olarak oluşturulmasını sağlayabilirsiniz.

Mali tablolarınızı tanımlayabilir ve yasal olarak alınması zorunlu tabloları yasaların öngördüğü ayrıntıda ve düzeyde alabilirsiniz. e-Beyanname özelliği ile vergilendirme döneminde mal ve hizmet alımları ile mal ve hizmet satışlarının bildirilmesinde kullanılan Form Ba ve Form Bs isimli bildirim formlarını elektronik ortamda verebilirsiniz.
BORDRO

GO PLUS ile entegre çalışabilen BORDRO PLUS, Sosyal Güvenlik Kurumu'na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılar. Tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların sicil ve ücret yönetimi konusundaki gereksinimlerine esnek ve kolay kullanımı ile cevap verir. Bordro işlemlerinin, yasal prosedürlerin ve raporların otomasyonu mevzuat bilgisi gerekliliğini minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.
RAPORLAMA ÇÖZÜMLERİ

GO PLUS size bambaşka bir raporlama aracı sunuyor. İnteraktif raporlama imkanı veren bu araç sayesinde raporlarınızı tasarlayın, kaydedin, tasarım kriterlerinizi tekrar tekrar kullanın. Ayrıca raporlarınızı tabloya alın, gruplayın ve ara toplamlar alın. Kısacası raporlama aracı ile raporlar üzerinde tam kontrol sağlayın.

NAVİGATOR PLUS

Navigator Plus, GO PLUS ile MS Excel arasında dinamik bir bağlantı kurarak, GO PLUS kullanmadan sistemdeki bilgilere "on-line" ulaşmanıza ve istediğiniz rapor ve grafikleri güncel olarak almanıza olanak sağlar. Navigator Plus sayesinde şirketinizin geleceğine ait kararları zamanında ve doğru olarak alma imkanına sahip olursunuz.
Yazılım/Donanım Gereksinimleri:
Sunucu:
Donanım
• Intel ve Intel uyumlu işlemci (Tavsiye edilen 1-5 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri
işlemci, 1,5 GB ve üzeri bellek. 6-10 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri işlemci, 2 GB
bellek. 11-15 kullanıcı için çift işlemcili Intel Xeon Dual Core 2.x ve üzeri, 3 GB bellek.
• 10 GB ve üzeri boş sabit disk alanı
• CD Rom sürücüsü
*** Disk sistemi için pil yedeklemeli, yüksek ön bellekli (256 MB ve üstü) RAID control kartı ve
RAID seviyesi olarak, RAID 5 veya RAID 1 + 0 tercih edilmelidir.
*** Sunucu üzerinde, tüm disk yedeğini alabilecek kapasitede yedekleme ünitesi bulunmalıdır.
(DAT, DLT, DTO, LTO vs.)
*** Donanım gereksinimleri sadece Logo uygulaması içindir. Ek uygulamalar ayrıca
değerlendirilmelidir.
Yazılım
• MS SQL Server 2005 Service Pack 3 veya MS SQL Server 2008 Service Pack 1 veya MS
SQL Server 2008 R2
• MS Windows 2003 Service Pack 2 ve üzeri
• MS Internet Explorer 6 ve üzeri
*** SQL Server 2005/2008 Express Edition en fazla 1 CPU, 1 GB bellek ve 4 GB boyutundaki
veritabanlarını destekler. 2008 R2 Express Edition en fazla 1 CPU, 1 GB bellek ve 10 GB
boyutundaki veritabanlarını destekler.
*** Sunucu tarafında istemci işletim sistemleri kullanılmamalıdır. (Vista ve Windows 7 Starter,
Home sürümleri vb.)
*** Sunucu üzerinde bir baska “server” uygulaması (örn. Microsoft Exchange Server)
çalıstırılmamalıdır. Bu tip uygulamalar için ayrı bir sunucu kullanılmalıdır.

İstemci:
Donanım
• Intel ve Intel uyumlu işlemci (Tavsiye edilen Pentium IV 3.0 GHz ve üzeri)
• En az 512 MB Bellek (Tavsiye edilen 1 GB ve üzeri)
Yazılım
• MS Windows XP Professional ve üzeri (Windows XP/2003/Vista/Windows 7)
*** Ağ ortamında isletim sistemlerinin “Starter” veya “Home” sürümlerinin kullanılması tavsiye
edilmez.
SİSTEM İHTİYAÇLARI
Uzaktan erisim için gerekli donanım ve yazılım ihtiyacı
Logo uygulamalarının uzaktan kullanımı için Windows Terminal Services kullanılmaktadır.
Windows 2003 / 2008 Terminal Services
Donanım
Sunucu
• Intel ve Intel uyumlu islemci (Tavsiye edilen 1-5 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri
islemci, 1 GB ve üzeri bellek. 6-10 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri islemci, 2 GB
bellek. 11-20 kullanıcı için çift islemcili Intel Xeon Dual Core 2.x ve üzeri, 4 GB bellek.
İstemci
• Intel veya Intel uyumlu islemci (Tavsiye edilen Pentium IV ve üstü islemci, 256 MB Ram
veya Thin Client)
*** istemci tarafında kullanılacak makinenin CPU performansından daha çok ekran
kartı ve monitör performansı önemlidir. Ekran çözünürlüğü en az 1024 * 768 ve
“16 Bit” renk destekli olmalıdır.
*** Logo uygulamasının çalısacağı veritabanı sunucusu için ayrı bir makine
kullanılmalıdır.
*** Kullanıcı basına en az 32 kbps hat hızı olmalıdır.
Yazılım
Sunucu
• Microsoft Windows 2003 / 2008 Terminal Services
İstemci
• MS Windows XP ve üzeri (Windows 2003/2008/Vista/Windows 7)
Standart ve Modüler Özellikler
STANDART:
Malzeme Yönetimi
Duran Varlık Yönetimi
Talep Yönetimi
Satınalma Yönetimi
Satış Yönetimi
Finans Yönetimi
Muhasebe Yönetimi
GO Garanti
Enflasyon Muhasebesi
Ek Vergi (ÖİV, ÖTV)

OPSİYONEL :
Navigator
Perakende
POS Genius Entegrasyonu
FDA
B2B, B2C
Excel Plug-in
Bordro Plus
* GO Plus ürünü ve tüm opsiyonları, en çok 16 kullanıcıya kadar kullanılabilir.
Ana Sayfa   |   Çözümler   |   Çözüm Ortaklarımız   |  İrtibat                 Gazi Kurumsal Yazılım Donanım Teknolojileri San.Tic.Ltd.Şti. Tel: 0224 453 3745
                                                                                                              Faks: 0224 453 3746 Nilüfer / BURSA Tüm hakları saklıdır. Gazi Bilişim'e Aittir.
Gazi Bilişim Bursa